Strona główna » Reklamacje
Kontakt
  • RIKO Dariusz Gabrysiak Spółka Jawna
  • NIP: 5741954557

  • E-mail:outlet@riko.pl
  • Telefon572-711-368
  • Godziny działania sklepuod poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 16.00

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, jednak niektóre rodzaje produktów np. wózki dziecięce, ze względu na fakt użytkowania w różnych warunkach zewnętrznych, narażone są na różnego rodzaju uszkodzenia. Prawidłowe funkcjonowanie wózka uzależnione jest oczywiście od jego jakości, ale również od sposobu użytkowania. Przed pierwszym użyciem produktu zapoznaj się z instrukcją obsługi, która jest fabrycznie dołączona do każdego produktu i zachowaj ją na później.


Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją producencką na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej będącej częścią instrukcji obsługi. Możecie się Państwo zapoznać się z nimi przed dokonaniem zakupu bądź w sklepie (instrukcje obsługi są dołączone do produktów) lub pobierając instrukcję danego produktu z karty produktu na naszej stronie internetowej.

Reklamacje z tytułu gwarancji należy składać w punkcie sprzedaży, w którym zakupiliście Państwo produkt. Składając reklamację należy okazać prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu potwierdzający jego datę. Obowiązkiem sprzedawcy jest przyjęcie reklamacji i zgłoszenie jej w naszym serwisie. Naprawy wykonujemy najszybciej jak to jest możliwe, aby do minimum skrócić Państwu dyskomfort braku produktu.

Jeśli reklamacja lub naprawa pogwarancyjna wymaga od Ciebie wysłania produktu firma kurierską, pamiętaj, aby bezwzględnie spakować produkt karton (oryginalny lub zamiennik) dopasowany do gabarytów produktu tak, aby nie było zbędnego luzu, i aby żaden element nie wystawał, ani nie wybrzuszał kartonu. Nadmierny luz w kartonie należy wypełnić przeznaczonymi do tego uniwersalnymi wypełniaczami. Produkt przed umieszczeniem w kartonie należy spakować w worek foliowy (ściany kartonu są szorstkie i mogą spowodować przetarcia tapicerki lub uszkodzenie powłoki lakierniczej). Nasz serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i zabrudzenia produktu, powstałe podczas przesyłki kurierskiej, wynikające z niewłaściwego jego spakowania.
 

Pobierz formularz reklamacji


 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu